Alle begrip van Pronto voor Hans Holzmann
Van Hans Holzmann uit Sint Pancras krijgt Pronto meubelen Alkmaar een pluim. De driezitter die hij er kocht bleek na uitpakken vol rimpels en plooien. Niet mooi. Het was bij de koop niet gemeld, maar het hoorde zo. Pronto begreep zijn teleurstelling, nam de bank terug en liet een andere uitzoeken. Het was spannend of de nieuwe, iets grotere bank naar binnen kon, maar na het verwijderen van de deur bleek er links en rechts een centimeter over. Twee vriendelijke Pronto-medewerkers lieten een zeer tevreden Hans Holzmann achter.
Peter van de Hema in Waddinxveen krijgt lof van Margriet en Jan Kuinder uit Koudekerk aan den Rijn. Een tijdje terug waren de Milano pannen in de aanbieding maar al snel uitverkocht. ,,In december werden we gebeld door Peter met een blijde boodschap. De pannen stonden klaar met ook nog veertig procent actiekorting. Hulde voor zoveel service.”
Ans Jansen deelt ’een dikke duim’ voor DITP. Medewerkers van dit IT-bedrijf in de Haarlemse Waarderpolder hebben als teamuitje het restaurantgedeelte van het opvangcentrum voor asielzoekers in het voormalige verpleeghuis Oldenhove in Bloemendaal opgeknapt en geschilderd. ,,De collega’s hebben gezellig samengewerkt en in Oldenhove zijn ze er heel blij mee...”
Tijdens de kerstdagen ging de Quooker kraan van Ruud Brouwer uit Krommenie stuk. Quooker stuurde een nieuwe die ondanks topdrukte door monteur Dennis direct vakkundig werd geïnstalleerd door Floris Keukens in Wormerveer. waar de keuken was gekocht. ,,Top geregeld Floris keukens!”, mailt meneer Brouwer.
Uw compliment?
We horen het graag wanneer u ook zo’n aardig staaltje klantenservice heeft meegemaakt. Mail uw ervaring HIER en vergeet u niet uw woonplaats erbij te vermelden?