De monteur van Beku/Hubo is werkelijk helemaal niets teveel
We schrijven over consumenten maar het blijft niet alleen bij kommer en kwel. We dagen onze lezers ook graag uit om complimenten uit te delen.
Wilma Bloemers uit Heemskerk wil graag de firma Beku/Hubo in Krommenie in het zonnetje zetten. Ze had daar een plissé hordeur gekocht waar ze heel tevreden over was. Maar onlangs moesten er nieuwe scharnieren in haar balkondeur worden gezet. Daarvoor zat de hordeur in de weg en die moest dus even verwijderd worden. Omdat ze niet zo technisch is, ging ze terug naar de winkel voor advies. ,,Een dag voor de plaatsing heb ik Beku gebeld en in de namiddag al was daar een geweldige monteur die de hordeur verwijderde en mij nogmaals liet zien hoe de hordeur weer te plaatsen. Maar later had ik die bij het oppakken alweer in drie delen. Beku dus maar weer gebeld en de monteur kwam weer langs. Ik wil de firma Beku, met allemaal zeer vriendelijk personeel, daarom even in het zonnetje zetten.” Bij deze.
En dan Jeanny van den Brand, uit Hilversum. Zij deelt graag een compliment uit aan de medewerker van de afdeling tuinornamenten van Intratuin Hilversum. Ze kwam met haar kapotte pompje van hun waterornament (lang geleden gekocht bij Intratuin) op de afdeling en toonde die aan de medewerker. In plaats van haar een nieuw pompje te verkopen, repareerde hij de oude ter plaatse en: het werkt weer! ,,Hulde voor de service en oog voor duurzaamheid van deze medewerker!”
Deel ook uw compliment als consument. En e-mail: ombudsteam@mediahuis.nl