DHL treft je ’Niet thuis’ ook als je wél thuis bent

© Foto DHL

Durk Geertsma
Alkmaar

’We hebben je gemist’ zegt de bezorger van DHL. ,,Omdat ik niet thuis was... Nou wij zagen de auto langsrijden, die is gewoon nooit gestopt.’’

Rolf van der Keijl uit Alkmaar is ontstemd over de aflevering van een pakketje door DHL. Tot twee keer toe krijgt hij de melding dat de bezorger hem ’gemist’ heeft, terwijl Van der Keijl beide momenten gewoon thuis was.

Uiteindelijk heeft hij na twee bezorgpogingen het pakket zelf afgehaald bij een servicepunt. ,,Van ellende. Anders zou het nooit bij ons komen.’’

Hoe kan dit zo gaan, vragen we de woordvoerder van DHL, maar ondanks toezeggingen blijft een antwoord in de weken na de vraag uit. Of vond hij ons niet thuis... Jammer.

Wilt u reageren of heeft u hulp nodig van het Ombudsteam? Mail ons!

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.