Liander en ander klein leed...

Van ons ombudsteam

Ton Oosterkamp vraagt netbeheerder Liander om de gasmeter te verwijderen, omdat hij geen gas meer gebruikt. Het duurt maanden voordat het verzoek uiteindelijk wordt ingewilligd.

We schreven er al eerder over. Oosterkamp laat ons nu weten dat Liander ook inziet dat zes maanden voor het afhandelen van zo’n verzoek erg lang is en ze vergoeden alsnog de netwerkkosten voor de periode mei-september. Netjes.

Een gehavende kussenkist

Sommige bedrijven hebben even een duwtje nodig om te doen wat ze moeten doen. Ikkooponline.nl is er een voorbeeld van. Frank Jacobs uit Oegstgeest koopt daar voor in de tuin een kussenkist om de kussen van de tuinstoelen in op te bergen. De kist komt, maar enorm gehavend en Jacobs stuurt hem in overleg terug. Hij ziet aan de transportgegevens dat de kist eind mei bij ikkooponline.nl aankomt, maar in de weken daarna krijgt hij het aankoopbedrag niet als beloofd terug. Pas wanneer wij een maand later aan de bel trekken wordt het geld direct overgemaakt. Het kan dus wel...

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.