Magnetische armband wordt verkeerd bezorgd

Schermfoto van de aanbiedingen op de website.

Schermfoto van de aanbiedingen op de website.

Ed Brouwer

Voor haar bijna jarige echtgenoot bestelt Annelies Klos bij Magnetox online een mooie magnetische armband die het herstelvermogen van het lijf zou ondersteunen.

Levertijd: twee tot drie weken. Dat ziet ze te laat. Over een dag of veertien is manlief al jarig geweest. Een spoedbestelling blijkt onmogelijk. Vervolgens wacht ze weken tevergeefs op de armband. Bij navraag wordt beloofd haar geld terug te storten als de armband - die toch echt verstuurd is - er 18 juni nog niet is. Het ’helende sieraad’ is er dan nog niet, maar geld terug... No way.

Wanneer wij Magnetox hierop aanspreken, wordt het geld meteen overgemaakt. Er wordt ook bij verteld dat de armband verstuurd was, maar dat mevrouw Klos een tikfout in de postcode had gemaakt: 1741 in plaats van 1742. Daardoor was aflevering niet mogelijk.

We zien het nu ook. Er was nog wel een bestelbevestiging verstuurd, maar daarop had mevrouw Klos de vergissing kennelijk niet gezien. Ze krijgt excuses dat de belofte het geld terug te storten niet meteen was nagekomen. Het is nu wel mooi opgelost.

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.