Loze beloften

Loze beloften

Namens zijn cliënt vraagt bewindvoerder Mart Houtenbos onze aandacht.

Per ongeluk had deze eind september voor een al opgezegd sportabonnement 170 euro overgemaakt aan Olympiawaard in Heerhugowaard. Op verschillende mailtjes en telefoontjes van Houtenbos beloofde het sportcentrum keer op keer dat het geld teruggestort zou worden, maar er gebeurde niks. Tijd voor een negatief bericht, vond de bewindvoerder wiens geduld op was. Omdat we problemen liever oplossen dan alleen beschrijven, zoeken ook wij contact met Olympiawaard. En dan is het geld binnen een paar dagen binnen. ’Uw bemiddeling heeft vruchten afgeworpen!’

Safe online

VodafoneZiggo heeft ongeveer 4.000.000 klanten en niet één daarvan heeft zich ooit beklaagd dat de gratis versie van de internetbeschermer ’Ziggo safe online’ vervalt als je een pakket koopt met vijf of meer licenties. En dat had Pieter Spanjaart twee jaar geleden gedaan toen er een paar laptops bijkwamen. ,, Het is natuurlijk niet wereldschokkend maar na diverse malen contact met Ziggo gehad te hebben, zonder resultaat, vond ik het tijd om mijn frustratie met iemand te delen.” Bij VodafoneZiggo is zijn kritiek via ons reden om de tekst op de website te verduidelijken en Pieter Spanjaart een tegemoetkoming aan te bieden.

Wilt u reageren of heeft u hulp nodig van de Ombudsman? Mail ons!

Ombudsman nieuwsbrief

Durk Geertsma en Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.

Meer nieuws uit Ombudsman

Keuze van de redactie