Premium

Wachttijd bij Dijklander Ziekenhuis toegenomen door invoering nieuw elektronisch patiëntendossier

Wachttijd bij Dijklander Ziekenhuis toegenomen door invoering nieuw elektronisch patiëntendossier
Het Klantcontactcentrum waar de telefoontjes van het Dijklander Ziekenhuis binnenkomen.
© Archieffoto Jaap van der Pijll
Hoorn

De telefonische wachttijden bij het Dijklander Ziekenhuis zijn als gevolg van de invoering van het nieuwe elektronisch patiëntendossier (epd) de afgelopen maand fors opgelopen. Begin november werd dit epd ingevoerd waarbij zo’n 200.000 dossiers moesten worden overgezet in het nieuwe systeem.

Bijna een jaar terug had het ziekenhuis ook grote problemen met de telefonische bereikbaarheid. Patiënten die een afspraak wilden maken, stonden toen soms drie kwartier in de wacht. Dit kwam omdat er ...

VERDER LEZEN?

Altijd en overal toegang tot onze beste artikelen.

Meer nieuws uit West-Friesland

Keuze van de redactie

Lees hier de digitale editie



Volg ons