Premium

NLE corrigeert fout

Ofschoon ze een abonnement met ’onbeperkt bellen’ heeft, brengt NLE mevrouw Tabben toch flinke kosten in rekening.

Tabben was juist vanwege de gunstige tarieven overgestapt van KPN naar NLE. Maar in plaats van 34,95 per maand worden tot twee keer toe bedragen boven de 100 euro afgeboekt. NLE biedt na erkenning van hun fout aan de bedragen te verrekenen met komende nota’s maar dat wil mevrouw Tabben niet. Zij wil het geld gewoon meteen terug. Dat lukt pas nadat wij ertussen springen. NLE stelt dat ze bedragen die klanten tegoed hebben eigenlijk nooit terugstorten maar altijd verrekenen met toekomstige facturen. Wonderlijke policy. Haar ervaring levert mevrouw Tabben wel een spijtboeketje op. Dat is dan wel weer aardig.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.