Premium

Complimenten van tevreden consumenten

Complimenten van tevreden consumenten

La Place Haarlem

Begin juli wilde Jonne Misset uit Haarlem de negentigste verjaardag van haar moeder vieren bij Nurks in de Hout. Alles leek goed geregeld tot vlak voor het feest bleek dat de zaak was overgedaan, dicht was en onbereikbaar. Er werd een alternatief bedacht: La Place Dreefzicht in Haarlem. ,,Zij maken echter geen reserveringen voor het terras. Toen ik de zaak mocht uitleggen aan de manager, wilde hij voor ons een uitzondering maken. Op de betreffende ochtend was een mooi gedeelte van het terras voor ons gereserveerd en lag er bij de kassa een lijst waarop alle consumpties van onze gasten aangetekend werden. Hulde voor La Place!”

Primalicht Schagen

Greet en Dik Le Mair uit Hoogwoud kregen pech met de 2,5 jaar terug bij Primalicht in Schagen gekochte led-schemerlamp met twee kapjes. Eind vorig jaar begaf een lamp het. Omdat de garantie eraf was, moesten ze dat betalen. Niet erg, maar na een poos begon de lamp onrustig te branden en moest de transformator worden vervangen. Dat was kosteloos. Mooi, maar het knipperen bleef. Daarop mocht de familie Le Mair tot hun verrassing een compleet nieuwe lamp uitzoeken. ’Geweldig toch!?’

Slaapmaker Huizen

Van Emma Pel uit Blaricum krijg beddenspeciaalzaak De Slaapmaker in Huizen een dikke 10 voor hun klantvriendelijkheid en service. Na enkele jaren voldeed de stevigheid van hun boxspring matrassen niet aan de eisen die je aan het topsegment mag stellen. ,,De Slaapmaker waar we deze gekocht hadden, nam onze klacht serieus en legde het voor aan de fabrikant. Het probleem werd onderkend met als resultaat twee nieuwe boxspring matrassen, die door de Slaapmaker en fabrikant kosteloos zijn geleverd. Chapeau, we slapen weer als een roos!”

Kleur en Interieur Lisse

Vier jaar geleden heeft Decohome in Lisse bij Paula van Venetiën in Noordwijk een duette vouwgordijn opgehangen. Mooi op maat gemaakt. Nu laat de lijm los. Na een telefoontje wordt duidelijk dat Decohome niet meer bestaat en een nieuwe eigenaar heeft onder de naam Kleur en Interieur. Mevrouw Van Venetiën legt de situatie uit en er wordt beloofd te bekijken wat mogelijk is. ,,Een week later kwam hij met een gloednieuw gordijn aan dat hij ook nog netjes ophing. Gratis! Wat een geweldige service van Kleur en Interieur Lisse.”

Ton Scholten Uitgeest

Mail van Marja Bot uit Heerhugowaard. ,,Normaal gesproken zouden wij niet zo snel in de pen klimmen, maar voor de Firma Ton Scholten uit Uitgeest maken wij graag een uitzondering. Wij hebben circa vijf jaar geleden onze badkamer door Scholten laten renoveren. Onderdeel daarvan was een badkamermeubel, waarvan de zijkant helaas steeds meer bobbels vertoonde. Na verschillende keren overleg te hebben gehad, heeft de firma Scholten besloten geheel kosteloos het badkamermeubel te vervangen! Wij vinden dit een uitstekende service en pluim meer dan waard!”

Bos Den Helder

Via internet had Johan Schaap uit Den Helder bij bakkerij Bos in de stad een slagroomtaart besteld. Bij het ophalen bleek er iets misgegaan te zijn, want er stond een chipolatataart voor hem klaar en daar doet hij de jarige job geen plezier mee. ,,Na excuses van de bakker ging deze onmiddellijk aan de slag om alsnog, laat op de zaterdagmiddag, een slagroomtaart te maken. Ondertussen werden wij getrakteerd op een heerlijke cappuccino. Na een kwartier kregen wij alsnog een heerlijke taart mee naar huis. Een topservice!”

Uw compliment?

Heeft u ook een compliment? Mail ons en vergeet niet uw woonplaats!

Ombudsman nieuwsbrief

Durk Geertsma en Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.