Klasse!

Klasse!

Complimenten van consumenten

Conjani

Frans Looij uit Velserbroek prijst Conjani Wielersport uit Haarlem. Elke keer dat hij er komt verrast hem de klantvriendelijkheid, service en vakmanschap. Onlangs wandelde hij er binnen met een lekke band, en binnen 10 minuten werd deze vervangen en werd direct geconstateerd dat het beter was om de velg met spaken te vervangen. Die wordt onder garantie vervangen. De nieuwe binnenband afrekenen hoefde evenmin. Ook al garantie!

Arriva

(Oma) Lida Warmenhoven uit Noordwijk ging met de kleinkinderen Mees en Evi met de bus van Arriva naar Museum Boerhaave in Leiden. Mede dankzij de aardie medewerkers daar hadden ze een geweldige dag. Op de weg terug ontdekte Evi dat ze op de heenreis haar lievelingsknuffel in de bus had laten liggen. ,,Bij toeval viel mijn oog op de display in de bus ’Iets verloren? Ga naar https://www.arriva.nl/a/ilost.htm.’ De volgende dag keek ik op de site van Arriva. Nog niet gevonden. Maar de aanhouder wint en haar mama zag drie dagen later de knuffel bij de gevonden voorwerpen staan. Niet veel later werden Evi en knuffel zielsgelukkig herenigd!”

Botman Sound & Vision

De mooie soundbar plus draadloze speakers die Klaas en Anja Neuvel uit Hoogkarspel hadden gekocht bij Botman Sound & Vision in Hoorn gaven door invloeden van buitenaf geregeld storing. Het bedrijf deed van alles om het te verhelpen - frequenties wijzigen, software-update, andere apparatuur uitproberen - maar het hielp allemaal niet. Vervolgens mocht het echtpaar alles inruilen voor een bedrade installatie. Die werkt perfect.

Van Meeuwen Haarlem

Ab de Vries uit Velsen-Zuid wil graag Van Meeuwen Bedden in Haarlem aanbevelen. Vier jaar geleden kocht hij daar een matras die vanwege rugpijn al twee keer is vervangen. Nu het weer opspeelde, werd hij uitgenodigd om op verschillende matrassen te komen proefliggen. Daaruit bleek dat hij een matras met een heel ander binnenwerk voor zijn rug nodig had. Deze werd besteld en geleverd en meneer De Vries is van zijn rugpijn af. ,,En dat helemaal voor niets. Dat is pas service.”

The Cooking Factory

The Cooking Factory in Zaandam krijgt van plaatsgenoot Theodorus Koster een dikke duim. Zijn koffiezetapparaat was net na de garantieperiode kapot gegaan en toch deed de keuken- en kookwinkel moeite om deze door de fabrikant te laten repareren. Die vlieger ging niet op, waarna The Cooking Factory hem een nieuw koffiezetapparaat gaf. ’Top van ze.’

Edwin Groen

Anneke en Jan Wijnker uit Avenhorn melden een mooie ervaring met Edwin Groen in Heerhugowaard. Juni vorig jaar hadden zij daar twee e-bikes gekocht en rond kerstmis moesten ze al voor de derde keer terug met een lekke achterband. ,,Pure pech, heeft niets met de fiets van doen. Toen we wilden afrekenen werd er ongevraagd gemeld dat dat niet nodig was. ’Deze keer nemen wij de kosten voor onze rekening’, zeiden ze. Dat is service.”

Innopastry

Corina Kranenburg mailt een compliment voor het bedrijf Innopastry. Haar vader, meneer Van Veen uit Den Helder, moet na een ziekbed aansterken door onder meer het eten van proteïnerijke ’bouwsteentjes’. In één gebakje zat een hard scherp stukje plastic. ,,Na één mailtje kregen mijn ouders en ik de volgende dag een prachtig boeket en enkele pakken bouwsteentjes gratis. Super service.”

Uw compliment?

Heeft u ook een compliment? Mail ons en vergeet niet uw woonplaats te vermelden.

Meer nieuws uit Ombudsman

Keuze van de redactie

Lees hier de digitale editie



Volg ons