Toeristen willen toch naar Landal Ooghduyne

© Peter van Aalst

Bo-Anne van Egmond
Julianadorp

Wie maandagochtend belt met Landal Ooghduyne, krijgt direct de vraag om naam en telefoonnummer achter te laten. Vanwege de ’aanhoudende drukte’ wil de medewerkster graag terugbellen.

Ja, zegt Jeanette ten Cate van Landal: ,,Er komen veel telefoontjes. We hebben zelf ook de eerste gasten benaderd, maar de meeste mensen tonen begrip en komen gewoon. Ze hebben echt geboekt voor de locatie in Julianadorp, hebben zich erop verheugd en willen dus graag juist hier naartoe komen. De regio heeft genoeg te bieden, de komst van toeristen hangt echt niet alleen maar af van het centrumgebouw. Wij zorgen ervoor dat ze gastvrij worden ontvangen.’’

Ondertussen is Desirée Smits van Aquasport en Balance naarstig op zoek naar zwembadwater. Ze geeft normaal lessen aquasport, aquabootcamp en aquaslimfit in Ooghduyne: ,,Deze week moeten we onze deelnemers sowieso teleurstellen. We hebben al contact gezocht met diverse zwembaden. Een groot aantal van onze klanten komt uit Julianadorp en we willen het liefst in die omgeving de lessen geven. We hebben alleen zwembadwater nodig, van gemiddeld 1,20 meter diep. We zijn blij met een paar uurtjes.’’

Meer nieuws uit NHD

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.