Brand in schuur door barbecue in Uitgeest

Internetredactie
Uitgeest

In een schuur bij een woning aan de Middelweg in Uitgeest heeft zaterdagmiddag brand gewoed.

De brand ontstond rond kwart over een. De bewoners waren aan het barbecueën toen er iets mis ging. Door de hitte had een plank van de schuur vlam gevat. De bewoners waarschuwden de brandweer.

Even was er explosiegevaar omdat er in de schuur een gasfles stond.

De brandweer heeft het vuur geblust en een deel van de schuur gesloopt.

Meer nieuws uit NHD

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.