Gordijnen Leen Bakker met de Franse slag

Ed Brouwer

Voor haar hotel in Frankrijk koopt Ann Broxterman bij Leen Bakker twee bruine gordijnen. Wanneer zij ze wil ophangen, blijken ze niet gelijk van kleur en kwaliteit.

Mevrouw Broxterman belt direct naar het filiaal waar de gordijnen gekocht zijn en hoort dat ze mag komen ruilen. Haar zoon die toch naar ons land afreist, gaat bij het filiaal in Schagen langs. Op de gordijnen zitten briefjes, de ene is goed, de ander moet geruild. Weer terug in Frankrijk blijkt net van de verkeerde een tweede gordijn te zijn meegegeven. Broxterman wordt onderhand wat bozig en wil haar geld terug. Maar nee, dat zit er niet in, want de ruiltermijn is inmiddels royaal overschreden, mailt Leen Bakker haar.

Ze krijgt ook nog te horen dat kleur- en kwaliteitsverschil bij deze gordijnen niet ongebruikelijk is. Waarom is dat bij de koop dan niet gemeld?

Ze vraagt en krijgt dan onze hulp. Leen Bakker laat weten dat de klacht helaas niet goed is afgehandeld en dat mevrouw Broxterman uiteraard haar geld zal terugkrijgen.

Meer nieuws uit frontpage

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.