Promotie voor Midden-Zweden

© HSPublicity

De ruim 126.000 bezoekers van de laatste Vakantiebeurs konden er niet omheen. De hele week trok de bijzondere toegangspoort, die speciaal door een houtbewerker uit hout is gehakt, veel aandacht.

De poort staat symbool voor de ingang naar de speeltuin die Midden-Zweden heet, omdat er zowel voor jong als oud veel avonturen te beleven zijn.

De reacties van de bezoekers op de nieuwe campagne zijn uiteenlopend positief. De conclusie is dat de gemiddelde bezoeker van de Vakantiebeurs niet direct aan Midden-Zweden denkt om op vakantie te gaan, maar dat hij door deze campagne op een leuke manier is geattendeerd op de mogelijkheden.

De hele week, maar vooral tijdens de start op dinsdag 10 januari, stonden letterlijk veel mensen stil bij de poort. Een houtbewerker legde toen met zijn motorzaag de laatste hand aan de figuren op de poort.

VisitSweden promoot met zijn nieuwe campagne ‘Kom je buiten spelen?’ de provincies Jämtland Härjedalen, Dalarna en Gävleborg, ook wel aangeduid als Midden-Zweden. Kijk op www.komjebuitenspelen.com voor meer informatie.

Meer nieuws uit frontpage

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.