Toch naar Valkenburg

Station Valkenburg. Archieffoto Rutger v.d. Hoofdakker

Durk Geertsma

Ans Lodder kocht via de Spoordeelwinkel van de NS twee dagkaarten voor een tripje naar Valkenburg. Dat ging niet helemaal goed.

,,Ik ben 69 jaar en nog niet zo bekend met internet. Dus ik heb wel 25 euro voor die twee kaarten betaald, maar ik heb verzuimd om twee verschillende namen en codes in te vullen. Beide kaartjes staan nu op mijn naam, dus ik kan nu 12,50 euro weggooien.’’

Ze stuurt ons een week voor vertrek een mailtje met de vraag of we kunnen helpen. Haast is dus geboden. Carola Belderbos van de NS biedt uitkomst, als ze het verhaal van mevrouw Lodder hoort. ,,We sturen naar een nieuwe dagkaart per post, zodat ze zaterdag op pad kan.’’ Lodder is er blij mee. Wij voor haar.

Meer nieuws uit frontpage

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.