Klasse
Complimenten van consumenten aan bedrijven.
Storemax
Hennie van der Kolk uit Heemskerk kocht ruim vier jaar geleden bij Multimate Heemskerk schuifdeuren waarin spiegelglas met striping zat. In december liet die los. Omdat Multimate net de winkel definitief had gesloten, ging Van der Kolk naar de klantenservice van fabrikant Storemax. Dat leverde onlangs gratis twee hagelnieuwe deuren op. ,,Grote klasse!!"
Mulder’s kookwinkel
Anita Legué uit Anna Paulowna complimenteert Mulder’s kookwinkel in Alkmaar. Zo’n 15 jaar geleden kocht zij er een messenset van Wüsthof. Nu waren van 4 messen de nagels (waarmee het heft vastzit) door afwassen in de vaatwasser versleten. Ze mocht drie nieuwe messen voor de helft van de prijs kopen en 1 werd zelfs gratis vervangen. ,,Een grote pluim."
Suzuki Kreijne
Suzuki-dealer Kreijne in Hilversum krijgt een pluim van Fred de Beer uit Loosdrecht. Sinds 2008 heeft hij keer op keer een lekke band gehad zonder dat van buitenaf schade zichtbaar was. De laatste keer vond ook Kreijne het welletjes en leverde en plaatste kosteloos een nieuwe velg op zijn Suzuki Wagon+. Hopelijk blijven lekke banden hem nu bespaard.
Makro komt royaal uit de hoek
Sharon de Rooij heeft weinig geluk met de koelkasten van de Makro. Van de eerste die ze koopt gaat het deurrubber al snel stuk. Rubber of deur vervangen, blijkt niet te gaan, zodat ze een nieuwe koelkast krijgt. Einde verhaal? Nee. Want het euvel herhaalt zich. Wanneer ze met Makro contact zoekt, krijgt ze te horen dat de service is veranderd. Of ze de koelkast even bij een filiaal langsbrengt, dan kijken ze er naar. Maar zo´n koelkast neem je ook niet zomaar mee op je bagagedrager. Dat kan toch wel anders? Beslist. Als we Makro er naar vragen, komt die met een wel erg mooi aanbod: De Rooij krijgt het aankoopbedrag terug plus een voucher van 25 euro, terwijl Makro de koelkast niet terug hoeft te hebben.
Mevrouw De Rooij: ,,Wij zijn onwijs blij dat zij ons serieus hebben genomen. Een dikke pluim voor deze goeie service."