Noordhollands Dagblad nieuwe mediapartner AZ

© Ferdy Demmers, directeur Holland Media Combinatie en Robert Eenhoorn, algemeen directeur van AZ.

Marc Trübendorfer en Rianne Keller van Holland Media Combinatie en algemeen directeur Robert Eenhoorn van AZ.

1 / 2
Frank van der Molen
ALKMAAR

AZ heeft een akkoord bereikt met Noordhollands Dagblad over een mediapartnerschap tot medio 2019. Zaterdag werd getekend voor de samenwerking in het AZ-stadion.

Adjunct-hoofdredacteur Gerben van ’t Hek noemt het partnerschap een logische samenwerking: „AZ en het Noordhollands Dagblad zijn twee A-merken in hetzelfde gebied, we zien AZ dan ook als logische partner. We zijn erg blij met deze samenwerking. We zullen AZ, zoals we dat al deden, journalistiek onafhankelijk blijven volgen.”

Om het mediapartnerschap kracht bij te zetten, biedt het Noordhollands Dagblad alle AZ-fans een kenningsmakingscadeau. De supporters van de Alkmaarders kunnen via nhd.nl/az een gratis proefabonnement bestellen, waardoor zij vier weken de zaterdagkrant en de maandagse krant inclusief sportkatern op de mat krijgen. Daarnaast krijgen zij de hele week gratis toegang tot de digitale krant.

Meer nieuws uit Alkmaar

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.