Dove vond bij Ziggo geen gehoor

Durk Geertsma

Het leven valt ook niet mee als je doof bent. De heer Schoonhoven uit Den Helder ondervindt dat aan den lijve.

Ook in contacten met bedrijven gaat het niet altijd goed, omdat veel bedrijven het liefst via de telefoon corresponderen of via de mail, maar niet via speciale dovenvoorzieningen.

Schoonhoven heeft bij Ziggo een abonnement voor een mobiele telefoon, maar maakt er al sinds augustus geen gebruik meer van. De chipkaart heeft hij inmiddels teruggestuurd. Maar Ziggo blijft abonnementsgelden afschrijven. Schoonhoven wil wel opzeggen, maar komt er bij Ziggo niet door. Als wij contact met het bedrijf zoeken wordt het probleem met begrip opgelost.

Zijn abonnement wordt per direct ontbonden en meneer Schoonhoven krijgt 60 euro op zijn account gestort, waaruit het resterende abonnementsgeld bekostigd kan worden.

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.