‘Social travelling’
© HSPublicity
Met de opkomst van social media wordt het steeds eenvoudiger om gelijkgestemden te vinden en ervaringen met elkaar te delen. Cazebonne, specialist in wijn- en culinaire reizen, verwacht een stijgende vraag naar korte uitstapjes met een persoonlijk karakter, die via Facebook en Twitter worden gedeeld. De Nederlanders vormen het reislustigste volk ter wereld, maar de Nederlander gaat zijn verblijf meer en meer tussen de plaatselijke bevolking zoeken.
Een weekend als kasteelheer/-vrouw op een Frans wijnchâteau of een weekje als Italiaanse olijfoliemaker geeft een persoonlijke dimensie aan een reis en levert ook nog de mooiste plaatjes op voor Facebook. Bij ‘social travelling’ staat dit delen centraal: men vindt elkaar via een bepaalde groep en deelt ervaringen en foto’s.
Cazebonne heeft met deze verwachtingen de website en Facebookpagina aangepast. Op de website bestaat nu de mogelijkheid aansprekende locaties en ervaringen via social media met vrienden te delen. Op de Facebook-fanpagina van Cazebonne kan men ervaringen en foto’s plaatsen en bekijken.
Kijk voor meer informatie op www.cazebonne.nl of www.facebook.com/cazebonne.