Noordwijk gaat voor congressen

Een beursstand in strandsferen, Mister Holland in zwembroek en heerlijke oranje cocktails. Noordwijk Marketing presenteerde Congresbadplaats Noordwijk op z’n best tijdens een Happy Hour op de EIBTM Beurs in Barcelona. Dit deed zij samen met het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen, Grand Hotel Huis ter Duin, Hotels van Oranje, NH Leeuwenhorst en het Palace Hotel.

De EIBTM, dé internationale beurs voor de congres- en meetingindustrie, is het platform waar het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen groots op inzet om Nederland als congresland te positioneren. Noordwijk Marketing haakte daarop in met een internationale campagne waarin de congresbadplaats wordt geïntroduceerd bij 23.000 buitenlandse meetingplanners. Het Noordwijkse Happy Hour in de Holland Stand in Barcelona is onderdeel van deze campagne.

Tijdens het Noordwijk Happy Hour onthulde Mister Holland de nieuwe website www.noordwijk.info. Noordwijk heeft een site gelanceerd waar volledig rekening gehouden wordt met de mobiele toerist en congresganger. De site past zich uitstekend aan op tabletformaat en alle smartphones.

Meer nieuws uit frontpage

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.