Een verdwenen Fleurop boeket

Haarlem

,,Wat het laten bezorgen van bloemen teweeg kan brengen.’’ Jan Detering kan er nog niet over uit. Bloemen voor zijn net overleden moeder komen niet aan. ,,Ik voelde me zo vervelend.’’

Hij belt me enkele dagen na de teraardebestelling van zijn moeder. Vrienden uit Schotland hebben hun deelneming betuigd door het sturen van een mooi boeket via Fleurop, de internationale bloemenbezorger. Het boeket komt echter niet aan. Dus belt Detering met Fleurop Edinburgh, die een mail stuurt naar Fleurop Nederland, waarna de IJmuidense bloemist belt, die meldt twee keer aan de deur te zijn geweest.,,Vreemd’’, denkt Detering, want wij waren die dag toch gewoon thuis.Hoe het ook zij, de IJmuidense bloemist geeft de bloemen vier deuren verder af, op 473 in plaats van 481. En op 481 zijn ze nooit gearriveerd.

Meer over het verdwenen boeket op de ombudspagina in deze krant van maandag 17 januari.

Meer nieuws uit frontpage

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.