Shirts en hoody’s verkopen voor Hoornse cafés en restaurant: ’Hoog tijd dat we ons eens over de horeca ontfermen’

Hoorn

Het Hoornse bedrijfskledingbedrijf TLRD heeft een shirt en hoody ontworpen waarvan een deel van de opbrengst gaat naar horecazaken in de stad.

„We vinden dat de horeca een niet te onderschatte slagader is naar het kloppend hart van onze stad”, zegt Jan-Jaap Schaper. „Het is de hoogste tijd dat wij ons met z’n allen eens over de horeca gaan ontfermen.” Van de verkoopopbrengst van shirts en hoodys gaat een deel naar de horeca. Op de kleding staat een logo: de eenhoorn van Hoorn met daaromheen twee handen die samen een hart vormen. „Het logo moest liefde uitstralen.” Schaper benadrukt dat zijn bedrijf niets aan de actie verdiend. ,,Het enige dat wij ervoor terug krijgen is een beetje naamsbekendheid.”

Bestellen gaat via www.tlrd.nl/reddehoreca. Bij de bestelling kan een horecazaak naar keuze worden aangevinkt.

Meer nieuws uit West-Friesland

Meest gelezen